شبکه پویا مجموعه انیمیشن «نون و پنیر و پسته» را در 13 قسمت هشت دقیقه‌ای از فردا یکشنبه - ششم مرداد ماه - پخش می‌کند. 

 

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا ،  انیمیشن «نون و پنیر و پسته» که محصول صدا و سیمای مرکز همدان است و توسط هدی مکرمی تهیه و کارگردانی شده، از فردا ساعت 15 و 30 دقیقه به روی آنتن پویا می‌رود.

 

هدی مکرمی هدف از تولید انیمیشن «نون و پنیر و پسته» را که تولیدش از سال 88 تا 90 طول کشیده است، ایجاد فضایی مثبت و خلاق برای کودکان، کسب مهارت‌های اجتماعی، اعتماد به نفس و باور به توانایی‌های شخصی، فرهنگ و اخلاق ایرانی، دوستی و دوست‌یابی، معرفی الگوهای مثبت، توانایی رویارویی با مشکلات زندگی دانست و گفت: داستان هر قسمت جدا از سایر قسمت‌ها و در حقیقت به شکل 13 قصه مستقل است.

 

وی تصریح کرد: البته قصه‌ها جدید و جذاب و سرشار از نکات تربیتی هستند که به شکل غیرمستقیم بیان و با الهام از کتاب‌های کودکان بازنویسی شدند.

 

این تهیه‌کننده و کارگردان ادامه داد: تکنیک کار، کات اوت و به شکل خمیری است به گونه‌ای که زیر دوربین فیلمبرداری شده و با ترکیب جلوه‌های ویژه پس از ساخت سعی شده با استفاده از فرم و رنگ‌های شاد و تکنیک نیمه عروسکی، داستان به همراه موسیقی مناسب برای مخاطب خردسال جذابیت داشته باشد.

 

به گزارش ایسنا، عوامل تولید این مجموعه عبارتند از نویسنده: هدی مکرمی/ انیماتورها: هدی مکرمی، دنیا شیردل و زیبا رحمتی/ موسیقی: شهرام خوش صفت/ صداگذاری و میکس: علی خطیبی‌نیا و سرپرست گویندگان: شوکت حجت. 

 

/117/